צימר ידידותי לכלבים

משפחות רבות בישראל מחזיקות בכלב כחיית מחמד אהובה ולבבית, כאשר מעוניינים לצאת לחופשה בארץ יש לדאוג גם לפתרון עבור הכלב האהוב. יש משפחות שאינן מוכנות בשום פנים ואופן לוותר על הכלב ולהשאיר אותו בפנסיון או לדאוג לדוגיסיטר, לכן הן מחפשות פתרון יעיל כמו צימר המאפשר להגיע עם הכלב שנחשב בן משפחה לכל דבר.

חופשה עם הכלב

כאשר מתכננים חופשה משפחתית בצפון, בדרום או בכל אזור אחר בארץ ומעוניינים לבלות במהלך הנופש והטיולים במחיצת הכלב, יש לחפש פתרונות לינה מתאימים. בתי מלון רבים אינם מאפשרים לנופשים להגיע עם חיות מחמד, וגם בעלי צימרים רבים חוששים לנזקי רכוש לכן הם אינם מאפשרים למשפחות להגיע עם הכלב שלהן. עם זאת, יש גם צימרים ובתי הארחה הנחשבים לידידותיים יותר  עבור ההולכים על ארבע, והם מאפשרים למשפחות להגיע עם הכלב לחופשה במקום, כל עוד הכלב מורגל לשהות במקומות זרים, קשוב להוראות בעליו ומאומן.

ראוי לציין כי בני המשפחה רואים בכלבם האהוב כבן משפחה לכל דבר ועניין, לעתים הנופש זקוק לכלב לצרכי הנחייה, לכן במקרים אלה כדאי לחפש צימר ידידותי לכלבים, יש לברר נקודה זו מראש כאשר מבצעים הזמנה, וחשוב לבדוק האם הצימר מחייב לקשור את הכלב או לשים על פיו מחסום כדי למנוע בעיות עם נופשים אחרים במקום.

איך להתנהל נכון בחופשה בצימר עם הכלב?

בני המשפחה רגילים לטייל עם הכלב בכל מקום, בשמורות טבע, בחופי הים, בפארקים ליד הבית וכדומה. עם זאת, יש לזכור כי ישנם אנשים החוששים ומפחדים מבעלי חיים. לכן, חשוב להתחשב באחרים במהלך השהות בצימר, יש להקפיד על קשירת הכלב ברצועה ומומלץ שלא לפגוע בהנאת אורחים אחרים במקום שאולי מפחדים מכלבים או לא שמחים במיוחד לנוכחות של כלב המתרוצץ בין רגליהם במהלך הנופש.

עליכם להתחשב גם ברגשות הכלב ובמאפייניו, אם אתם מודעים לכך שהכלב מגיב בתוקפנות כלפי זרים או אינו אוהב שילדים מגיעים ללטף אותו ולחבקו, כדאי לשמור על הכלב צמוד אליכם כדי להימנע ממקרי תקיפה וחבלה וכדי למנוע תקריות מיותרות במהלך החופשה.

כמו כן, ידוע כי כלבים אוהבים להשתולל, לשחק ובעיקר לחפור באדמה ולהתפלש, לכן עליכם לזכור כי בעלי הצימר השקיעו משאבים רבים בגינה המטופחת ובעיצוב הגינה, והכלב חייב להיות מאומן וקשוב להוראות שלכם על מנת שלא להסב נזק למקום, הן בגינה והן בתוך הצימר היוקרתי.

בחירת צימר נכונה תבטיח חופשה מהנה לכם ולכלב

כדי ליהנות מחופשה מושלמת עליה אתם חולמים זמן רב עליכם לבחור נכון את הצימר. כדאי לחפש מראש צימר ידידותי לכלבים שמציע תנאים אופטימליים לכם ולחיית המחמד שלכם. לאחר שבדקתם כי הצימר מאפשר לכם להגיע עם הכלב לחופשה כדאי לדאוג לכל הצרכים של חיית המחמד במהלך הנופש, לדוגמה להביא את הכרית עליה הוא אוהב לישון, להצטייד במשחקים אהובים עליו, וכמובן אין לשכוח אוכל לכלב, קערת מים, רצועה ומחסום.

תפריט נגישות